Klantbeoordelingen
30 dagen bedenktijd
Vandaag op de post voor 17:00*
Gratis verzending & retourneren*
3 maanden kwaliteitsgarantie

Retourneren

Ben u ontevreden, of heeft u het verkeerde product besteld?

Dat kan gebeuren, maar dat is gelukkig geen ramp. Vrijwel al onze producten*/** kunnen binnen 30 dagen gratis geretourneerd worden binnen Nederland. U heeft dus 30 dagen de tijd om te bedenken of u blij wordt van het product. De volgende producten/zendingen kunnen NIET gratis geretourneerd worden:

* met uitzondering van beschermfolie, beschermglas en stickers.

** grote pakketten, zie onderste alinea; “retouren BUITEN Nederland en pakketten”.

Hieronder laten we stap voor stap zien hoe het retourneren in zijn werk gaat. Let op: het is cruciaal om dit proces stap voor stap te volgen - doet u dat niet, dan kunnen we uw retourzending niet in behandeling nemen en dat zou zonde zijn. 

 

Hoe het retourneren in zijn werk gaat

Stap 1: check of uw product onbeschadigd is

Producten die zijn beschadigd, waarvan onderdelen ontbreken of waarvan de verpakking ontbreekt of ernstig beschadigd is kunnen niet geretourneerd worden. 

Ziet het product dat u besteld heeft er als nieuw uit? Super, dan kunt u verder naar stap 2. 

Stap 2: vul het retourformulier in

Het retourformulier download u hier. Print deze uit, vul deze in en voeg deze toe aan het pakket dat u terugstuurt.

Stap 3: verpak het product

  1. U kunt de originele verpakking gebruiken om het product terug te sturen.
  2. Voeg het retourformulier en de originele pakbon toe aan het pakket.
  3. Verwijder of overschrijf uw eigen adres op de verzendlabel verpakking. Dus niks van de verzendlabel moet zichtbaar zijn.
  4. Stuur het product terug naar het volgende adres (staat ook linksboven op de envelop/doosje):
  • CasualCases.nl
  • Peizerweg 97 N
  • 9727 AJ Groningen
  • Nederland

Zet “retour” op de envelop of het brievenbusdoosje.

Stap 4: steek het door de brievenbus

Het pakketje kunt u vervolgens ongefrankeerd in een oranje brievenbus van de PostNL doen, die langs de weg staat.

Let op: geef het pakket dus NIET af bij een postloket in een winkel. In dat geval worden er extra verzendkosten gerekend (deze zijn voor eigen rekening). 

Stap 5: geef ons een seintje

Stuur een mail naar [email protected] met uw ordernummer en de melding dat het poststuk retour komt.

Stap 6: terugbetaling

Heeft u alle stappen gevolgd en voldoet uw product aan de voorwaarden voor het retourneren? Dan storten we het aankoopbedrag terug op uw rekening. Meestal gebeurt dat binnen een paar dagen nadat we uw pakket ontvangen hebben. Het retourbedrag wordt op dezelfde rekening teruggestort als waar vanuit u de betaling heeft gedaan.

Tot slot sturen we - wanneer alles goed verlopen is - een e-mail met een bevestiging dat we het pakket retour hebben ontvangen en de terugstorting. 

 

Retouren buiten Nederland en pakketten

De kosten van het terugsturen van het product buiten Nederland en grote pakketten worden niet door ons vergoed. Voor de retourzending brengen wij geen aparte handelingskosten in rekening. U kunt het lokale postbedrijf in uw regio gebruiken om het poststuk/pakket te retourneren. Bij het terugsturen van een product ons graag op de hoogte stellen zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »